Велосипед 29″ Merida One-Forty 6000 2025
Універсальний велосипед, який виводить на новий рівень катання. Остання версія Merida One-Forty має радикальну геометрію рами та безліч передових рішень, які вже принесли чимало задоволення на дорозі та у велосередовищі.
Він ідеально підходить для жорсткої їзди складними дорогами, а також добре працює протягом довгих днів у сідлі. Збалансована геометрія з крутим кутом нахилу сидіння 80 градусів дозволяє One-Forty підніматися як замша, а плоский кут рульової колонки 65 градусів і великий виліт забезпечують чудові здібності на спуску.
Кінематика підвіски включає спеціальну форму задніх трикутних трубок гнучкого пір’я, що забезпечує велику жорсткість рами та зручність обслуговування, а також елемент Flip-Chip, що дозволяє використовувати One-Forty як з двома 29-дюймовими колесами (заводська комплектація, 143 мм ходу ззаду) та в конфігурації. «маллет» з переднім колесом 29 дюймів та заднім колесом 27,5 дюйми (хід заднього колеса 151 мм).
Система вибору розміру рами дозволяє вибрати раму відповідно до стилю їзди. Підвіска стає прогресивнішою в міру збільшення розміру рами. Модель One-Forty 6000 має міцну карбонову раму CF4 з тросами, вбудованими в систему Wire Port.
Велосипед має надійний привід із перемикачем Shimano Deore M61000 на пересіченій місцевості, посилений 4-поршневими гідравлічними дисковими гальмами Shimano Deore M6120 з дисками діаметром 203 мм. Він також оснащений Maxxis Minion DHF 2,5 дюйми. (спереду) та шини Maxxis Dissector 2,4 дюйма (ззаду). Завдяки регульованому підсідельному штирю Merida Team TR II з ходом 30-230 мм ви зможете швидко підлаштувати своє становище велосипедом під ситуацію на маршруті.
Видатні характеристики One-Forty 6000 підтримуються міцними колесами Merida Expert TR II (готовими до безкамерного використання) зі стандартними втулками Boost, які збільшують поперечну жорсткість та зміцнюють колесо. Корисним доповненням є вбудований у раму відсік для зберігання, що дозволяє перевозити міні-насос чи інструменти, а також магнітне кріплення Fidlock для пляшки з водою. В результаті виходить ретельно продуманий трейловий/універсальний велосипед. Відчуйте його силу!
Особливості:
- Міцна карбонова рама CF4 із сучасною геометрією траси.
- Кінематика підвіски FAST.
- Інтегровані кабелі у системі Wire Port.
- Можливість їзди з колесами діаметром 29 або 29/27,5 дюйма.
- Система вибору розміру рами, адаптована до вашого стилю катання та переваг.
- Вилка RockShox Lyrik 150 мм та амортизатор RockShox Deluxe Select+.
- Перемикач Shimano Deore M6100, шатун Shimano Deore M6120 32, касета Shimano Deore M6100 12 швидкостей 10-51.
- Shimano Deore M6120 4-поршневі гідравлічні дискові гальма.
- 29-дюймові колеса для легкого подолання перешкод.
- Жорсткі осі та втулки Shimano TC500-B/TC600-MS-B зі стандартом Boost.
- Коліса Merida Expert TR II (готові до безкамерного використання) та підсідельний штир Merida Team TR II з ходом 30–230 мм усіх розмірів.
- Багато детальних сучасних рішень.
- Нижня труба для зберігання та кріплення для пляшки з водою FidLock.
Купити Велосипед 29″ Merida One-Forty 6000 2025 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
Tt Верхня труба Mm |
532 |
559 |
586 |
618 |
649 |
Cs Довжина пір’я Mm |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
Bd Провис каретки Mm |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
Fl Довжина вилки Mm |
557 |
557 |
557 |
557 |
557 |
R Річ Mm |
426 |
453 |
480 |
509 |
535 |
S Стак Mm |
607 |
607 |
607 |
616 |
629 |
Wb Колісна база Mm |
1177 |
1204 |
1232 |
1265 |
1298 |
Sh Стендовер Mm |
722 |
725 |
732 |
731 |
771 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
148-163 |
158-173 |
168-183 |
178-192 |
187-200 |
Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida One-Forty 6000:
X-TAPER HEADTUBE

Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.
FAST KINEMATIC

Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ

MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.