Велосипед Merida Reacto 4000 2025
Наш REACTO 4000 може бути найдоступнішим аеровелосипедом у нашому асортименті, але він далекий від велосипеда початкового рівня. Завдяки нашій легкій рамі CF3 з перевіреною в гонках геометрією, 4000 пропонує вражаючий комфорт завдяки великому зазору між шинами (до 30 мм) та встановленим карбоновим підсідельним штирем S-FLEX. У той же час новітня надплавна механічна 12-швидкісна група Shimano 105 продовжує перемикатися при гальмуванні та ідеальній перевірці. Це ідеальний аеровелосипед для перших кроків у гоночному світі, а також для складних клубних поїздок.
Найчистіша аеродинамічна швидкість на дорозі. Остання версія REACTO підкорила велосипедну пресу. Довга низка перемог у тестах, ідеальних результатів та нагород підтверджує наш успішний симбіоз перевіреної гонками ДНК попередньої моделі з новітніми тенденціями та технологіями. Cycling Weekly називає його «без сумніву одним з найдосконаліших велосипедів, доступних на ринку», Cyclingnews «абсолютно блискучою та бездоганною машиною», а Cycling Plus були «надзвичайно вражені».
Від серйозного гонщика до ентузіаста та амбітного шосейного гонщика, REACTO – чудовий велосипед для багатьох людей. Його видатні аеродинамічні характеристики, зменшена вага, гостре управління та надшвидке прискорення роблять його ідеальним велосипедом для гонщиків критерію та спринтерів.
У той же час, провідний у своєму класі комфорт дає йому можливість проявити свою аеродинамічну перевагу також на бруківці – або на ідилічних, але завалених вибоїнами доріжках вашої улюбленої тренувальної поїздки.
Особливості:
- Легка аеродинамічна рама з карбону CF3 (прибл. 1150 г для розміру M).
- Shimano 105 12-швидкісна механічна група.
- Комбінація виносу MERIDA EXPERT SL та керма MERIDA EXPERT CW.
- Аеродинамічний штир MERIDA S-FLEX із вуглецевого волокна.
- Інтеграція технології DISC COOLER та кабелю WIRE PORT.
- Задній ліхтар, вбудований у підсідельний штир.
Купити велосипед Merida Reacto 4000 2025 в официальном магазине Merida Bikes Украина.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
47 |
50 |
52 |
54 |
56 |
59 |
| St Підсідельна труба Mm |
470 |
500 |
520 |
540 |
560 |
590 |
| Tt Верхня труба Mm |
520 |
536 |
545 |
560 |
575 |
590 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
| Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
| R Річ Mm |
377 |
384 |
390 |
395 |
400 |
409 |
| S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
| WB Колісна база Mm |
985 |
983 |
990 |
990 |
999 |
1010 |
| Sh Стендовер Mm |
746 |
771 |
792 |
810 |
826 |
853 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
156-164 |
162-170 |
168-178 |
174-185 |
182-190 |
188-195 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Reacto 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.