Велосипед 28″ Merida Scultura 8000 2025
Маючи ту ж перевірену в гонках геометрію, що і наш фахівець з аеродинаміки REACTO, але оснащений легкою, комфортною рамою CF3, SCULTURA 8000 поєднує в собі вражаючі характеристики підйому, гостру як бритва керованість, аеродинамічну ефективність і лідируючу у своєму класі відповідність. Фантастичний пакет специфікацій від Shimano, Reynolds та Continental у поєднанні з нашою новою рамою дають цьому велосипеду перевагу над конкурентами.
П’яте покоління нашого легкого гоночного велосипеда поєднує в собі видатну керованість із покращеним комфортом та ще більш аеродинамічним шасі. Завдяки використанню обраних аеродинамічних деталей з нашого випробуваного та відзначеного нагородами аеровелосипеда REACTO, SCULTURA є найаеродинамічнішою версією будь-коли створених.
Тим не менш, він залишається вірним своїй легкій вазі, маневреності та фокусу на комфорті гонщика; насправді він виводить ці фактори на новий рівень. SCULTURA демонструє видатну податливість, надаючи гонщику лідируючий у своєму класі комфорт при їзді, який допоможе зберегти тіло свіжим для фінального спринту або підйому.
Версії CF5 та CF3 з карбону поділяють свою геометрію з нашим REACTO, враховуючи перевірену гонками керованість гонщика Team Bahrain Victorious. Доступний у карбоні та алюмінії і з дисковими або обідніми гальмами, наш класичний шосейний велосипед поєднує в собі видатний комфорт з прискоренням, подібним до уіппету, і лідируючі в своєму класі характеристики підйому.
Особливості:
- Легка рама з карбону CF3 (приблизно 997 г – у розмірі M) з перевіреною в гонках (ідентичною REACTO) геометрією.
- Група Shimano Ulterga Di2 12-швидкісна.
- Кермо MERIDA TEAM SL 1P.
- Колеса Reynolds carbon із шинами Continental 5000S TR 28 мм.
- Підсідельний штир MERIDA S-FLEX із карбону.
- Розробка DISC COOLER.
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura 8000 2025 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
| Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
| Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
| R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
| S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
| WB Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
| Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
154-161 |
162-168 |
169-174 |
175-181 |
182-187 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Scultura 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.