Велосипед 28″ Merida Scultura 9000 2024
Велосипед Merida Scultura 9000 2024 – це вершина продуктивності та комфорту. Він поєднує в собі надлегку раму, аеродинамічну геометрію, бездротову групу передач, карбонові колеса та шини, а також карбоновий підсідельний штир.
Надлегка рама
Рама Scultura 9000 виготовлена з карбону HM10, який забезпечує поєднання міцності, жорсткості та легкості. Вага рами у розмірі M становить лише 822 грами. Це робить Scultura 9000 одним із найлегших шосейних велосипедів на ринку.
Аеродинаміка
Scultura 9000 отримала аеродинамічну геометрію, яка знижує опір повітря на 10% порівняно з попередньою моделлю. Це дозволяє вам швидше розганятися та легше підтримувати високу швидкість.
Бездротова група передач
Scultura 9000 оснащений бездротовою групою SRAM Force eTap AXS. Ця група передач забезпечує плавні та швидкі перемикання передач без необхідності використання тросів.
Карбонові колеса та шини
Scultura 9000 оснащений карбоновими колесами Reynolds із шинами Continental 5000S TR. Ці колеса забезпечують чудову аеродинаміку та зчеплення, а також плавний хід.
Карбоновий підсідельний штир
Scultura 9000 оснащений карбоновим підсідельним штирем S-FLEX. Цей штир забезпечує комфорт та підтримку, а також має аеродинамічний дизайн.
Універсальність
Scultura 9000 доступний у карбоновому та алюмінієвому виконанні, з дисковим або ободним гальмом. Це робить його універсальним велосипедом, який підходить для різних умов та стилів їзди.
Додаткова інформація
Велосипед оснащений інтегрованим кокпітом MERIDA TEAM SL 1P, що забезпечує аеродинамічну ефективність та комфорт.
Велосипед має геометрію, яка підходить як для перегонів, так і для тривалих подорожей.
Велосипед доступний у широкому діапазоні розмірів, що дозволяє підібрати ідеальну посадку для кожного гонщика.
Укладання
Велосипед Merida Scultura 9000 2024 – це ідеальний вибір для гонщиків, які хочуть отримати максимальну швидкість, ефективність і комфорт. Він поєднує в собі передові технології та матеріали, що робить його одним із найкращих шосейних велосипедів на ринку.
Особливості:
- Надлегка карбонова рама CF5 (близько 822 г – для розміру M) з перевіреною в гонках (ідентичною REACTO) геометрією.
- SRAM Force eTap AXS бездротова 12-швидкісна група.
- MERIDA TEAM SL 1P цілісний кокпіт.
- Карбонова колісна пара Reynolds з шинами Continental 5000S TR 28 мм.
- Карбоновий підсідельний штир S-FLEX та технологія DISC COOLERм.
Посібник:
https://www.merida-bikes.com/en/p/service/ instruction-manuals-144.html
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura 9000 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
WB Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
154-161 |
162-168 |
169-174 |
175-181 |
182-187 |
188-196 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Scultura 9000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.