Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 9000 2024
Велосипед Merida Scultura Endurance 9000 2024 – це вершина комфорту і продуктивності для любителів велотуризму. Він наче ковток свободи, який дозволить вам вирватися з міської метушні і вирушити в незабутню подорож.
Легка та гнучка рама
Рама велосипеда виготовлена з карбону CF3, який забезпечує поєднання легкості, міцності та гнучкості. Це дозволяє велосипеду поглинати удари від нерівної дороги, забезпечуючи комфортнішу їзду.
Широкі шини
Велосипед має широкі шини Continental Grand Prix 5000 TR шириною до 35 мм. Ці шини забезпечують чудове зчеплення та комфорт, навіть на нерівній дорозі.
Міцна та надійна трансмісія
Scultura Endurance 9000 оснащена 12-швидкісною трансмісією Shimano Ultegra Di2. Ця трансмісія забезпечує плавні та швидкі перемикання передач, а також точність та надійність.
Інші особливості
Велосипед також оснащений такими особливостями, як повністю інтегрована прокладка кабелів, карбонові колеса Reynolds ATR і підсідельний карбоновий штир MERIDA S-FLEX.
Висновок
Scultura Endurance 9000 – це ідеальний вибір для тих, хто хоче насолоджуватися тривалими поїздками на велосипеді в комфорті та безпеці. Він наче ковток свободи, який дозволить вам вирватися з міської метушні і вирушити в незабутню подорож новими місцями.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 із зручною геометрією та впевненим управлінням.
- 12-швидкісний групсет Shimano Ultegra Di2.
- Карбонова колісна пара Reynolds ATR.
- Кермо MERIDA TEAM SL 1P (повністю інтегрована прокладка кабелю через кермо та винос керма).
- Карбоновий підсідельний штир MERIDA S-FLEX.
- Шини Continental Grand Prix 5000 TR.
Керівництво:
https://www.merida-bikes.com/en/p/service/ instruction-manuals-144.html
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 9000 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
158-163 |
161-169 |
167-175 |
173-181 |
178-189 |
185-197 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance 9000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.