Велосипед 28″ Merida Scultura Rival-Edition 2024
SCULTURA RIVAL EDITION, побудована на базі нового бездротового групсета Rival від SRAM, виводить чисті лінії на нову висоту. Завдяки новій обтічній рамі та оновленій прокладці кабелів удостоєна нагород SCULTURA забезпечує малу вагу та найкращий у своєму класі комфорт, у той час як бездротова установка не показує жодного натягу кабелю біля двох перемикачів. Покращена аеродинаміка у поєднанні з вражаючою керованістю та винятковим комфортом роблять RIVAL EDITION справжнім універсалом.
П’яте покоління нашого легкого гоночного автомобіля поєднує в собі видатну керованість, підвищений комфорт і ще аеродинамічніше шасі. Завдяки використанню обраних аеродинамічних деталей нашого тестованого та відзначеного нагородами аеробайку REACTO, SCULTURA є найаеродинамічнішою версією з тих, що будь-коли існували.
Тим не менш, він залишається вірним своїй легкості, маневреності та комфорту для водія; насправді це виводить ці чинники нового рівня. SCULTURA демонструє видатну керованість, забезпечуючи гонщику найкращий у своєму класі комфорт при їзді, який допоможе зберегти тіло свіжим для фінального спринту чи сходження. Карбонові версії CF5 і CF3 мають ту ж геометрію, що і наш REACTO, що забезпечує гонщику Team Bahrain Victorious керованість, перевірену гонками.
Наш класичний шосейний велосипед, доступний у карбоновому та алюмінієвому виконанні, а також у варіантах з дисковим або ободним гальмом, поєднує у собі видатний комфорт, неперевершене прискорення та найкращі у своєму класі характеристики для подолання підйомів.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 (близько 997 г – для розміру M) з перевіреною в гонках (ідентичною REACTO) геометрією.
- SRAM Rival 12-швидкісна бездротова група eTap AXS.
- Двосекційна кабіна FSA SMR ACR.
- Руль MERIDA EXPERT SL DT Swiss P1800.
- Карбоновий підсідельний штир MERIDA S-FLEX.
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura Rival-Edition 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
Cs Довжина пір’я Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
Bd Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
S Стак Mm |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
Wb Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
153-165 |
162-170 |
168-178 |
174-185 |
182-190 |
188-195 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Rival-Edition:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забеспечує оптимальну аеродинаміку, при економії в вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профіля.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.