З приголомшливим новим повністю карбоновим шасі ONE-FORTY 6000 є стрибок вперед у тому, на що ви повинні розраховувати, щоб ваш трейловий байк був здатний. Радикально нова геометрія підходить для найскладніших підйомів чи найскладніших спусків, а розміри ідеально відповідають бажанням гонщика. Колеса 29er чудово поєднуються з нашою кінематичною підвіскою FAST з амортизатором RockShox та 150-мм вилкою Marzocchi.
Новий ONE-FORTY – досконалий трейловий велосипед, створений для найскладніших трас у світі. Це вершина сучасного трейлового катання, з дуже крутим кутом сидіння 80°, низькою передньою частиною та кареткою, що дозволяють долати найскладніші підйоми, в той час як збільшений виліт для всіх розмірів і добре збалансований кут нахилу голови 65° означають це все ще більш ніж здатне. розірвати будь-який спуск. З нашою новою системою розмірів райдери можуть використовувати раму з більш довгим або коротким вильотом незалежно від їх зросту, а підвіска стає прогресивнішою в міру збільшення розміру, щоб краще впоратися з більш важкими гонщиками. Ми також зосередилися на зниженні ваги та швидкості прокатки для підвищення ефективності. Усі велосипеди поставляються з довгохідними стійками-крапельницями, прокладкою кабелю WIRE PORT.
Особливості:
Повністю карбонова рама з кінематичною підвіскою FAST та розмірами AGILOMETER.
Радикально нова геометрія траси із повними колесами 29er.
230-міліметрова стійка крапельниці з регульованим ходом.
Підвіска Marzocchi та RockShox, 150 мм спереду, 143 мм ззаду.
Широкодіапазонна 12-швидкісна трансмісія Shimano.
Вбудоване сховище інструментів та флягоутримувач FidLock.
Найбезкомпромісніший, регульований та міцний велосипед для довгих подорожей, який ми коли-небудь створили.
У світі постійних технічних інновацій легко випустити з уваги те, що повинен робити ваш велосипед; доставити ті досконалі моменти, коли все зникає під вами, і все, що є, це слід. Саме для таких моментів ідеального руху по трасі створено новий ONE-FORTY. Наша нова система розмірів дозволяє вам отримати бажану керованість, не надто турбуючись про висоту кузова, у той час як наша нова прогресивна геометрія та платформа підвіски дозволяють вам долати злети, падіння та все, що між ними – все, щоб ви могли втратити себе в гонці . зараз.
Ніхто не знає, як вони хочуть, щоб їх велосипед керувався краще, ніж ви, тому наш новий розмір AGILOMETER дозволяє вибирати досяжність і керованість майже незалежно від вашого зросту, при цьому отримуючи максимально можливий хід від наших 30-. Регульована стойка крапельниці 230 мм. Ви самі вирішуєте, чи ви хочете піп і веселитися з більш коротким вильотом або вибрати витягнуту кувалду велосипеда.
Наша нова кінематична підвіска FAST забезпечує хід задніх коліс на 143 мм і передніх на 150 мм, оснащених 29-дюймовими колесами, що швидко котяться, але з можливістю встановлення кефалі. Збільшення прогресії в міру збільшення досяжності дозволяє більш важким і важким гонщикам отримувати необхідну їм підтримку, не обмежуючи решту, в той час як наша конструкція flexstay забезпечує низький рівень обслуговування і ваги, але високу жорсткість. Ми також додали безліч інших нових функцій, призначених для того, щоб зробити велосипед менш витратним в обслуговуванні та більш довговічним, щоб ви могли зосередитись на тому, що важливо, на трасі попереду.
Що ми зробили і чому?
Універсальний трейловий байк повинен бути неперевершеним універсалом, здатним долати складний гірський ландшафт, зберігаючи при цьому гонщика досить свіжим, щоб повторити це знову і знову. Це непроста робота, але справжня проблема в сучасному світі гірського велосипеда полягає в тому, як задовольнити різні вимоги самих гонщиків, особливо коли функції, які одні гонщики вважають за обов’язкові, ненавидять інші.
Для деяких святим Граалем є покращена стійкість на швидкості під час руху стежками; для інших основна увага приділяється максимальній маневреності, легкому повороту і маневреності при проходженні через дерева. Хоча у збільшенні чи зменшенні розміру, щоб отримати бажані ходові характеристики, немає нічого нового, найчастіше це було з компромісами в інших місцях. Найчастіше хід стійки крапельниці був порушенийвін, кермо знаходився на неправильній висоті, підвіска також не могла працювати у кращому вигляді, і якщо ви хотіли встановити кефаль, геометрія була всюди. місце.
Новий ONE-FORTY включає довгий список нових технологій та ідей, які усувають ці компроміси та забезпечують максимальну продуктивність на трасі, незалежно від стилю водіння.
Швидка кінематика
Наша абсолютно нова кінематика підвіски Flexstay-Adjustable-Size-Tuned робить те, що написано на бляшанці – це ШВИДКО. Flexstay означає, що ми позбулися точки повороту для меншого обслуговування та меншої ваги, його можна регулювати для роботи з повними 29-дюймовими колесами або змішаним налаштуванням «кефалі» без зміни геометрії, і він налаштований за розміром для забезпечення більшої прогресії швидкості колеса, оскільки ви збільшуєте довжину рами, дозволяючи меншим і легким гонщикам отримати доступ до всього їхнього ходу, а більш важким або сильнішим гонщикам потрібна підтримка, якої вони потребують.
Flexstay дизайн
Використання гнучкої конструкції означає, що задня частина стає більш жорсткою у всіх потрібних місцях, а менша кількість підшипників означає меншу вагу та менше обслуговування. Це як на наших карбонових, так і алюмінієвих рамах. Обидва були протестовані Інститутом ZEDLER, тому вони зроблені на віки. І перш ніж турбуватися про довговічність металу, що багаторазово згинається, конструкція рами і конфігурація підвіски засновані на мінімальному прогині при русі, що робить можливим використання алюмінію. ONE-FORTY протестований на відповідність стандарту all-mountain та ендуро категорії 4, і ми підтверджуємо це довічною гарантією, незважаючи на складну категорію використання.
Розмір колеса регульований
Це регулюється, тому що ви можете використати повні 29 дюймів або змішані; це не має значення – геометрія така сама, хоча ми трохи допомагаємо маленьким колесам, збільшуючи хід з 143 мм до 151 мм. О, і тепер ми маємо 150-міліметровий хід спереду, бо це те, що вимагають сучасні трейли.
Кінематична підвіска з налаштуванням за розмірами
Ми відчуваємо біль маленьких гонщиків, які ніколи не зможуть дістатися до останнього відрізка шляху – ми також знаємо, як це важким і важким гонщикам, які бачать нижній бампер набагато більше, ніж це необхідно для здоров’я. Ось чому наша кінематика підвіски, налаштована за розміром, забезпечує більший прогрес у міру збільшення вашого розміру, тому більш важкі або сильні трейлові воїни можуть продовжувати тиснути на неї сильніше, у той час як решта (зокрема, легші і маленькі гонщики) можуть фактично використати хід, який вони принесли із собою на вечірку.
Потрібні більше поглиблених знань?
Кінематична система підвіски FAST є кроком вперед у всіх аспектах продуктивності, але ми розуміємо, чи хочете ви точно знати, як і чому ми цього досягли. Ось чому у нас є вся інформація, яку потрібно знати про швидкість удару для кожного розміру рами, а також про те, як порівнюються характеристики підвіски, коли ви використовуєте колеса різних розмірів в задній частині. У нас також є вся інформація, яку потрібно знати про показники захисту від присідань, щоб пояснити, як ми підвищили ефективність педалювання, не вбиваючи продуктивність на невеликих нерівностях, а також як наші нові показники захисту від підйому впливають на продуктивність при гальмуванні. Щоб дізнатися, що душа забажає, завантажте PDF-файл нижче.
Заднє колесо фліп-чіп
Хочете перейти з установки кефалі в режимі вечірки на політ бізнес-класом з повним 29er? Це не проблема, а завдяки нашому фліп-чіпу це не створить проблем із геометрією. Зазвичай перехід на колесо меншого або більшого розміру буде мати ефект доміно, змінюючи кут рульової колонки, висоту каретки та безліч інших речей, з якими ви не хочете возитися, але завдяки цій тонкій інженерній думці, ви можете зберегти геометрію повністю статичної, змінюючи розмір заднього колеса . Це теж просто – лише пара фішок у шарнірі пір’я сидіння, які перевертаються, щоб компенсувати зміну діаметра колеса.
Наша нова геометрія
Нова геометрія ONE-FORTY забезпечує новий рівень продуктивності завдяки крутій підсідельній трубі для ефективного підйому та слабкого кута нахилу голови для зручного спуску. Біт посередині? Це залежить від вас. Вам потрібен довгий виліт для стабільного, стійкого відчуття на трасі чи, швидше, щось спритне та грайливе, що дозволяє швидко змінювати напрямок руху на одному диханні? Або, можливо, ви шукаєте більш збалансований підхід, який ідеальале підходить для гірських пригод, в яких є лише потроху. Вам не потрібно сперечатися про те, що правильно, а що ні; ви просто вибираєте те, що працює для вас.
Хоча ми, звичайно, не вигадали розміри велосипедів по вильоту, ми вважаємо, що наша комплексна система розмірів AGILOMETER, що включає хід піпетки та висоту керма, дає кожному кілька варіантів використання рами та вильоту без шкоди для пошуку ідеальної висоти точки контакту. /позиція.
Оцінити «звичайну» раму може бути складно, якщо ви застрягли з занадто довгою підсідельною трубою, яка обмежує величину опускання сидіння, яку ви можете використовувати, і кермом, який є занадто високим для вас. З іншого боку, зменшення розміру часто означає, що стійка не проходить досить далеко, навіть при повному висуненні, і що становище керма набагато нижче, ніж те, до чого ви звикли і де ви почуваєтеся комфортно.
Команда TR Dropper Post
Занадто коротка чи надто довга пошта-дропер не годиться. Ми вирішили цю проблему, встановивши нову стійку крапельниці MERIDA TEAM TR. Він забезпечує колосальні 230 мм ходу, але плавно регулюється до 30 мм. Ми також розробили низький стендовер та безперервну підсідельну трубу для всіх розмірів. Отримайте правильну висоту сідла, отримайте максимальний перебіг піпетки – і все це без заміни будь-яких компонентів.
Те саме стосується передньої частини, яка занадто низька або занадто висока. Коротка висота стеків на всіх велосипедах дозволяє опустити кермо тим, хто хоче, щоб його вдарили, але ми пропонуємо два різні підйоми керма для різних розмірів, щоб ви могли повернути їх туди, де вони вам потрібні, якщо вам це потрібно. Для подальшого точного налаштування досяжності та стека також можна встановити необхідну кількість прокладок. Вибір ваш.
Деталі для тривалого досвіду поїздки
Хоча рама, безумовно, є серцем і душею велосипеда, але також і дрібні деталі, які перетворюють чудову їзду на ідеальну їзду. Наша команда R&D складається з дизайнерів, інженерів та менеджерів з продукції, які не тільки створюють концепцію та проектують велосипеди, але й випробовують їх до краю. Протягом цих нескінченних днів у сідлі вони часто черпають натхнення у тому, які деталі та які невеликі зміни можуть допомогти надати велосипедам, таким як ONE-FORTY, ідеальне оздоблення. Наприклад, є наша TUBE BASE PLATE для перенесення резервної трубки, акуратно прикріпленої до рами, а на карбонових моделях є вбудоване кріплення для флягоутримувача Fidlock, так що навіть на найкоротші розміри рами можна встановити пляшку об’ємом 600 мл. Наші карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Це забезпечує широкий доступ для легкого,
Крім того, що ми пропонуємо достатній захист рами, щоб ваша рама виглядала свіжою і щоб ваша поїздка була тихою, у нас також є вбудоване заднє крило для захисту від бруду, а якщо потрібний додатковий захист від бруду та бризок, у нас також є довга версія у нашій програмі аксесуарів. Наша майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA ISCG05 та система NON-SLIP TIGHTENING у поєднанні з підшипниками більшого діаметру, а також різьбовою кареткою, підвіскою SRAM UDH, відстанню між задніми колесами Boost 148 доповнюють ONE-FORTY.
Новий ONE-FORTY – ідеальний вибір для трейлрайдерів, які шукають максимальну продуктивність, знають, які ходові якості їм потрібні, і насолоджуються як довгими днями в сідлі, так і складними гонками далеко від вторинної траси.
Внутрішнє проведення кабелів
Ми використовуємо просту, гладку та безшумну внутрішню прокладку кабелю у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT. Коли ми говоримо про внутрішню прокладку кабелю, вона проходить усередині і спрямовується спереду назад як на карбонових, так і на алюмінієвих велосипедах. Кабелі не звисають на півдорозі, щоб їх можна було зачепити або пошкодити всередині велосипеда, завдяки нашій наскрізній прокладці шарніра.
Непроковзаюча система затягування
Наша система NON-SLIP TIGHTENING дозволяє легко закріпити шарніри підвіски за допомогою всього лише одного інструменту, що спрощує налаштування на узбіччі та регулярне технічне обслуговування. Ми також досягли більшої довговічності завдяки більш міцним підшипникам більшого діаметру в наших з’єднаннях та шарнірах.
Мерида сервіс порт
Потрібно більше вбудованої пам’яті? Карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Він забезпечує широкий доступ для легкої, гладкої та безшумної внутрішньої прокладки кабелів у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT, але також є місце для зберігання деяких запасних частин на випадок надзвичайної ситуації.
Необхідна обгортка для інструментів
Наш MSP дозволяє легко отримати доступ до ваших кабелів, але на карбонових рамах він також дає нам трохи місця для зберігання. Ось чому ми створили акуратну маленьку сумку в згорнутому вигляді, в яку можна взяти міні-помпу та кілька додаткових предметів на випадок надзвичайної ситуації, захищених від негоди та готових до того моменту, коли вони вам знадобляться. Але не використовуйте його для бутербродів – це безглуздо.
Вбудована для пляшок FIDLOCK
Наші велосипеди з карбоновою рамою оснащені вбудованим магнітним кріпленням Fidlock, що означає, що ви можете носити з собою пляшку з водою або комплект аксесуарів на велосипеді та швидко отримувати доступ до них без клопоту з кліткою. Просто поверніть, щоб звільнити, і киньте, щоб зафіксувати – це практично чаклунство.
Трубка основа
Ви не хочете кататися без камери, але ви хочете, щоб ваша спина була вільна від рюкзака, а ваш велосипед був вільний від потворних ременів – не проблема, тому що наша знімна ПЛАСТИНА TUBE BASE PLATE означає, що ви можете носити камеру, а також картридж CO2 легко.
Ще більше рішень для зберігання
Додайте наш мультитул MERIDA V-Mount Multitool під сідло та шестигранний ключ 4/6 мм на важелі задньої осі, і ви будете готові до роботи без необхідності брати рюкзак.
Вбудоване крило
Наше стандартне маленьке крило допомагає запобігти попаданню бруду та вологи на головний шарнір, але якщо ви також хочете, щоб ваше тіло було чистим, ви також можете запропонувати додаткове довге крило, яке жорстко кріпиться до велосипеда. Немає більше погано застебнутого захисного кожуха, що плескає навколо, чіпляється за шини або вашу раму – тільки акуратно вбудований захист.
Немає власних стандартів
Ми вибрали стандарти, які добре працюють та їх легко знайти, навіть якщо ви подорожуєте далеко від дому. Це означає відстань між задніми колесами 148 мм без зайвих опуклостей. Нижній кронштейн з різьбленням BSA тому знайти заміну буде легко, а встановити ще простіше. Універсальний утримувач перемикача SRAM, тому вам не потрібно турбуватися про пошук потрібної деталі під час подорожі.
Захист як стандарт
У стандартну комплектацію також входить набагато більше захисту: протишумна тривимірна броня нижнього пір’я, захисна плівка в ключових областях, таких як внутрішній задній трикутник, і розширений захист нижньої труби для захисту велосипеда від сміття на трасі та аварій при транспортуванні. У нас є майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA, щоб тримати ланцюг під контролем.
Купити Велосипед 29″ Merida One-Forty 6000 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами
ХS
S
M
L
XL
Розміри покришок
29″
29″
29″
29″
29″
St Підсідельна труба Mm
400
410
425
445
470
Tt Верхня труба Mm
532
559
586
618
649
Cs Довжина пір’я Mm
437.5
437.5
437.5
437.5
437.5
Hta Кут рульової колонки Гр
65
65
65
65
65
Sta Кут підсідельної труби Гр
80
80
80
80
80
Bd Провис каретки Mm
35
35
35
35
35
Ht Висота рульової склянки Mm
95
95
95
105
120
Fl Довжина вилки Mm
557
557
557
557
557
R Річ Mm
426
453
480
509
535
S Стак Mm
607
607
607
616
629
Wb Колісна база Mm
1177
1204
1232
1265
1298
Sh Стендовер Mm
722
725
732
731
771
Таблиця розмірів
Розмір рами
XS
S
M
L
XL
Зріст, см
148-163
158-173
168-183
178-192
187-200
Діаметр коліс
29″
29″
29″
29″
29″
Технології Merida One-Forty 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.
MERIDA EXPERT eTRII, алюміній, 35 мм діаметр, 0° кут, 40 мм всі розміри
Рульова колонка
Acros ICR MERIDA INTEGRATED neck, Upper and lower IPS sealing
Сідло
MERIDA EXPERT SL; V-mount; incl. MERIDA minitool
Підседельна труба
MERIDA TEAM TR, діаметр 34.9 мм, відступ 10 мм, хід 30-230 мм
Затискач для сідла
MERIDA EXPERT
Рама та амортизатори
Класифікація Merida
Category 4: AM+ENDURO
Рама
ONE-FORTY CF4 III
Розмір рами
XS, S, М, L, XL
Матеріал рами
Карбон
Тип підвіски
Двопідвіс
Бренд вилки
Marzocchi
Тип вилки
Повітряна
Вилка
Marzocchi Z1, хід 150 мм, конічна, зміщення вилки 44 мм
Колеса
Розмір коліс
29"
Обід
MERIDA EXPERT TR II, передня втулка шириною 110х15 мм, задня втулка шириною 148×12 мм, внутрішня ширина 28 мм, матеріал: алюміній, готовий до безкамерного використання