Як забезпечити продуктивність ендуро наступного рівня, не вдаривши по гаманцю? ONE-SIXTY 6000 – ось як. Ми поєднуємо радикальну геометрію нашої нової карбонової рами з компонентами, які виконують свою роботу, не кричачи про це. Виделка RockShox Zeb і амортизатор Super Deluxe у поєднанні з нашою новою кінематичною підвіскою FAST забезпечують їзду, яка хоче поїдати каміння так швидко, що ви будете турбуватися про її талію, а перевірена трансмісія та гальма Shimano забезпечують контроль у будь-якій ситуації.
Еволюція чи революція? Як щодо обох? ONE-SIXTY – це радикально новий дизайн, що піднімає нашу потужну платформу ендуро на нову висоту. Так само, тому що, як тільки він опиниться там, він буде готовий долати найдовші та найскладніші спуски. У нашій новій системі підвіски використовується конструкція flexstay з регульованим коромислом, тому незалежно від того, чи ви вирішите використовувати її як повну 29-дюймову (хід 162 мм) або змішану установку 29/27,5 дюймів (хід 171 мм), геометрія зберігається. У нього радикально крутий кут нахилу підсідельної труби 79 ° для лазіння по-козлячому, а кут нахилу голови 64 ° плюс 170 мм вилка для подолання хаосу на спусках. Новий розмір дозволяє гонщикам використовувати раму з більш довгим або коротким вильотом незалежно від їхнього зросту, в той час як підвіска стає більш прогресивною в міру збільшення розміру, і все це з довгохідними стійками-крапельницями. Наша прокладка кабелю WIRE PORT.
Відкрий для себе більше
Новий ONE-SIXTY — це більше ніж просто розвиток старого; це абсолютно новий початок та найбільш безкомпромісний, регульований та абсолютно веселий велосипед для далеких подорожей, який ми колись створювали. Для деяких «редизайн з нуля» може означати налаштування кутів, перехід на останній розмір коліс та додавання дивних нових функцій, але коли справа доходить до нового ONE-SIXTY, ми розглянули фундаментальні зміни місцевості, з якими розраховують впоратися гонщики та гонщики ендуро, та замість цього почали із цього. В результаті вийшов безкомпромісний, регульований і рівний велосипед для далеких поїздок, який ми коли-небудь створювали. Так, це також досить весело. Коли ви напружуєтеся і їдете швидше, ніж будь-коли, компроміс — це останнє, про що ви хочете думати, тому ми радикально переробили нашу систему розмірів. кінематика підвіски та багато іншого, так що вам не потрібно йти на компроміс в жодному аспекті посадки або функціональності. Ви краще вибираєте те, що підходить саме вам, і новий ONE-SIXTY дозволяє вам це зробити. Це невгамовна еволюція мотоцикла ендуро.
Найбезкомпромісніший, регульований та міцний велосипед для довгих подорожей, який ми коли-небудь створили.
Жоден аспект не залишився недоторканим; ми змінили як геометрію, так і нашу систему розмірів, щоб ви могли вибрати ідеальну посадку та керованість без компромісів, ми збільшили хід за допомогою абсолютно нової платформи підвіски, яка забезпечує чудову продуктивність незалежно від типу амортизатора або розміру заднього колеса, і ми зробили все це з карбоновими або алюмінієвими рамами, що відрізняються міцністю та простотою в обслуговуванні. Це невгамовна еволюція ONE-SIXTY.
Що ми зробили і чому?
Новий ONE-SIXTY – це хардкорний ендуро-байк для далеких поїздок. Він повинен бути в змозі з’їсти грубі та круті стежки, великі гори та велосипедні парки на сніданок, і він робить саме це, з переднім ходом 170 мм та 162 мм (повні 29 дюймів) або 171 мм (для 29 дюймів / 27,5 дюймів) ). хід заднього колеса завдяки нашій новій кінематичній підвісці FAST.
Проте задовольнити різні вимоги сучасних гірських байкерів непросто. Якщо вам потрібна неймовірна швидкість, найкращим варіантом може бути довша досяжність для підвищення стабільності, але якщо ви вимірюєте успіх усмішками, а не секундоміром, ви можете цінувати маневреність набагато більше. Повнорозмірні 29-дюймові колеса відмінно підходять для гоночної траси або перетнутої місцевості, але якщо ви приїхали на вечірку або вам потрібен дорожній просвіт, то найкраще підійде змішана конфігурація. Хоча ви можете вибрати ці атрибути, збільшивши або зменшивши розмір кадру, завжди є компроміс. Збільште стійкість, і у вас залишиться довга підсідельна труба і стійка-крапельниця з занадто великим ходом, а також дуже кермо. Те саме стосується перемикання розмірів коліс — змініть один на інший, ігеометрія вашого велосипеда буде порушено.
Новий ONE-SIXTY позбавляє необхідності йти на компроміси. Продуктивність, яку ви хочете, у поєднанні з ідеальною посадкою та всіма функціями, які вам коли-небудь знадобляться.
Швидка кінематика
Наша абсолютно нова кінематика підвіски Flexstay-Adjustable-Size-Tuned робить те, що написано на бляшанці – це ШВИДКО. Flexstay означає, що ми позбулися точки повороту для меншого обслуговування та меншої ваги, його можна регулювати для роботи з повними 29-дюймовими колесами або змішаним налаштуванням «кефалі» без зміни геометрії, і він налаштований за розміром для забезпечення більшої прогресії швидкості колеса, оскільки ви збільшуєте довжину рами, дозволяючи меншим і легким гонщикам отримати доступ до всього їхнього ходу, а більш важким або сильнішим гонщикам потрібна підтримка, якої вони потребують.
Flexstay дизайн
Використання гнучкої конструкції означає жорсткішу задню частину у всіх потрібних місцях, а також меншу кількість підшипників і менше технічне обслуговування. Це є як на наших карбонових, так і на алюмінієвих рамах – і, перш ніж ви почнете божеволіти з приводу згинання металу, знайте, що він спроектований так, щоб мати мінімальний рух, так що в цьому немає нічого страшного. Гарантія на раму поширюється п’ять років при екстремальному використанні категорії 5 — так, навіть за велопарковке щодня.
Розмір коліса регульований
Незалежно від того, чи ви використовуєте повні 29-дюймові або змішані колеса, це не має значення, оскільки геометрія залишається незмінною, хоча ми трохи допомагаємо маленьким колесам, збільшуючи задній хід зі 162 до 171 мм. Вибирайте великі колеса по периметру для чистого плавного кочення або вибирайте менше заднє колесо для більш грайливого відчуття та додаткового зазору. О, і тепер у нас також повний хід 170 мм попереду, бо це те, що потребують сучасні гусениці.
Кінематична підвіска з налаштуванням за розмірами
Ми відчуваємо біль маленьких гонщиків, які ніколи не зможуть дістатися до останнього відрізка шляху – ми також знаємо, як це важким і важким гонщикам, які бачать нижній бампер набагато більше, ніж це необхідно для здоров’я. Ось чому наша кінематика підвіски, налаштована за розміром, забезпечує більший прогрес у міру того, як ви збільшуєте розмір, тому більш важкі або жорсткіші хунери можуть продовжувати посилати її далі, але решта може фактично використати хід, який вони принесли з собою на вечірку .
Потрібні більше поглиблених знань?
Кінематична система підвіски FAST є кроком вперед у всіх аспектах продуктивності, але ми розуміємо, чи хочете ви точно знати, як і чому ми цього досягли. Ось чому у нас є вся інформація, яку потрібно знати про швидкість удару для кожного розміру рами, а також про те, як порівнюються характеристики підвіски, коли ви використовуєте колеса різних розмірів в задній частині. У нас також є вся інформація, яку потрібно знати про показники захисту від присідань, щоб пояснити, як ми підвищили ефективність педалювання, не вбиваючи продуктивність на невеликих нерівностях, а також як наші нові показники захисту від підйому впливають на продуктивність при гальмуванні. Щоб дізнатися, що душа забажає, завантажте PDF-файл нижче.
Заднє колесо фліп-чіп
Хочете перейти з установки кефалі в режимі вечірки на політ бізнес-класом з повним 29er? Це не проблема, а завдяки нашому фліп-чіпу це не створить проблем із геометрією. Зазвичай перехід на колесо меншого або більшого розміру буде мати ефект доміно, змінюючи кут рульової колонки, висоту каретки та безліч інших речей, з якими ви не хочете возитися, але завдяки цій тонкій інженерній думці, ви можете зберегти геометрію повністю статичної, змінюючи розмір заднього колеса . Це теж просто – лише пара фішок у шарнірі пір’я сидіння, які перевертаються, щоб компенсувати зміну діаметра колеса.
Наша нова геометрія
Забезпечує новий рівень продуктивності: крута підсідельна труба для ефективного підйому та невеликий кут нахилу голови для зручного спуску. Біт посередині? Це залежить від вас. Ось чому ми створили нашу систему розмірів AGILOMETER, щоб ви могли вибрати, чи ви хочете велосипед з великим вильотом для стабільної посадки або щось більш коротке, живе і маневрене. Або, знаєте, ця Златовласка десь посередині. Вам не потрібно сперечатися про те, що краще, просто оберіть те, що підходить саме вам.
Ми не винаходили розміри велосипедів по вильоту, але ми думаємо, що наша система є найбільш повною, тому що вона враховуєдва інші ключові фактори правильної їзди; хід піпетки та висота керма. Збільшення розміру марно, якщо ви застрягли з занадто довгою підсідельною трубою і стійкою крапельниці, які не залишають ніякого зазору, а також із занадто високим для вас кермом. Те саме відбувається, якщо піпетка не досягає вашої дупи, а планки знаходяться нижче за неї, але наша цілісна концепція AGILOMETER пропонує рішення.
Команда TR Dropper Post
Занадто коротка чи надто довга пошта-дропер не годиться. Ми вирішили цю проблему, встановивши нову стійку крапельниці MERIDA TEAM TR. Він забезпечує колосальні 230 мм ходу, але плавно регулюється до 30 мм. Ми також розробили низький стендовер та безперервну підсідельну трубу для всіх розмірів. Отримайте правильну висоту сідла, отримайте максимальний перебіг піпетки – і все це без заміни будь-яких компонентів.
Те саме стосується передньої частини, яка занадто низька або занадто висока. Коротка висота стеків на всіх велосипедах дозволяє опустити кермо тим, хто хоче, щоб його вдарили, але ми пропонуємо два різні підйоми керма для різних розмірів, щоб ви могли повернути їх туди, де вони вам потрібні, якщо вам це потрібно. Для подальшого точного налаштування досяжності та стека також можна встановити необхідну кількість прокладок. Вибір ваш.
Деталі для тривалого досвіду поїздки
Наші інженери їздять велосипедами, тому вони знають, що робота не закінчена після того, як ви зробили приголомшливу раму – важливі і деталі. Також немає дивних стандартів; каретка з різьбленням, підвіска SRAM UDH, відстань між задніми колесами Boost 148. Все це було протестовано Інститутом ZEDLER, тому зроблено на совість. Ми також надаємо на велосипед п’ятирічну гарантію навіть для використання в гонках або байк-парках.
Ви можете використовувати нашу TUBE BASE PLATE для перенесення резервної трубки, а на карбонових моделях є вбудоване кріплення для флягоутримувача Fidlock, тому навіть найкоротші розміри можуть працювати з відповідною пляшкою об’ємом 600 мл. Наші карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Він забезпечує широкий доступ для легкої, гладкої та безшумної внутрішньої прокладки кабелів у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT, але також є місце для зберігання деяких запасних частин на випадок надзвичайної ситуації.
Крім того, що ми пропонуємо достатній захист рами, щоб ваша рама виглядала свіжою і щоб ваша поїздка була тихою, у нас також є вбудоване заднє крило для захисту від бруду, а якщо потрібний додатковий захист від бруду та бризок, у нас також є довга версія у нашій програмі аксесуарів. Наша майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA ISCG05 та система NON-SLIP TIGHTENING у поєднанні з підшипниками більшого діаметру доповнюють ONE-SIXTY.
В цілому, це найбільш просунутий, керований і багатофункціональний ендуро-велосипед, який ми коли-небудь створювали, і він задає тон тому, що символізують гірські велосипеди MERIDA.
Внутрішнє проведення кабелів
Ми використовуємо просту, гладку та безшумну внутрішню прокладку кабелю у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT. Коли ми говоримо про внутрішню прокладку кабелю, вона проходить усередині і спрямовується спереду назад як на карбонових, так і на алюмінієвих велосипедах. Кабелі не звисають на півдорозі, щоб їх можна було зачепити або пошкодити всередині велосипеда, завдяки нашій наскрізній прокладці.
Непроковзаюча система затягування
Наша система NON-SLIP TIGHTENING дозволяє легко закріпити шарніри підвіски за допомогою всього лише одного інструменту, що спрощує налаштування на узбіччі та регулярне технічне обслуговування. Ми також досягли більшої довговічності завдяки більш міцним підшипникам більшого діаметру в наших з’єднаннях та шарнірах.
Мерида сервіс порт
Потрібно більше вбудованої пам’яті? Карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Він забезпечує широкий доступ для легкої, гладкої та безшумної внутрішньої прокладки кабелів у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT, але також є місце для зберігання деяких запасних частин на випадок надзвичайної ситуації.
Необхідна обгортка для інструментів
Наш MSP дозволяє легко отримати доступ до ваших кабелів, але на карбонових рамах він також дає нам трохи місця для зберігання. Ось чому ми створили акуратну маленьку сумку в згорнутому вигляді, в яку можна взяти міні-помпу та кілька додаткових предметів на випадок надзвичайної ситуації, захищених від негоди та готових до того моменту, коли вони вам знадобляться. Але не використовуйте його для бутербродів – це безглуздо.
Вбудована для пляшок FIDLOCK
Наші велосипеди з карбоновою рамою оснащені вбудованим магнітним кріпленням Fidlock, що означає, що ви можете носити з собою пляшку з водою або комплект аксесуарів на велосипеді та швидко отримувати доступ до них без клопоту з кліткою. Просто поверніть, щоб звільнити, і киньте, щоб зафіксувати – це практично чаклунство.
Трубка основа
Ви не хочете кататися без камери, але ви хочете, щоб ваша спина була вільна від рюкзака, а ваш велосипед був вільний від потворних ременів – не проблема, тому що наша знімна ПЛАСТИНА TUBE BASE PLATE означає, що ви можете носити камеру, а також картридж CO2 легко.
Ще більше рішень для зберігання
Додайте наш мультитул MERIDA V-Mount Multitool під сідло та шестигранний ключ 4/6 мм на важелі задньої осі, і ви будете готові до роботи без необхідності брати рюкзак.
Вбудоване крило
Наше стандартне маленьке крило допомагає запобігти попаданню бруду та вологи на головний шарнір, але якщо ви також хочете, щоб ваше тіло було чистим, ви також можете запропонувати додаткове довге крило, яке жорстко кріпиться до велосипеда. Немає більше погано застебнутого захисного кожуха, що плескає навколо, чіпляється за шини або вашу раму – тільки акуратно вбудований захист.
Немає власних стандартів
Ми вибрали стандарти, які добре працюють та їх легко знайти, навіть якщо ви подорожуєте далеко від дому. Це означає відстань між задніми колесами 148 мм без зайвих опуклостей. Нижній кронштейн з різьбленням BSA тому знайти заміну буде легко, а встановити ще простіше. Універсальний утримувач перемикача SRAM, тому вам не потрібно турбуватися про пошук потрібної деталі під час подорожі.
Захист як стандарт
У стандартну комплектацію також входить набагато більше захисту: протишумна тривимірна броня нижнього пір’я, захисна плівка в ключових областях, таких як внутрішній задній трикутник, і розширений захист нижньої труби для захисту велосипеда від сміття на трасі та аварій при транспортуванні. У нас є майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA, щоб тримати ланцюг під контролем.
Особливості:
Повністю карбонова рама з кінематичною підвіскою FAST та радикально новою геометрією ендуро.
Змішані або повні колеса 29er із розмірами AGILOMETER.
Підвіска RockShox Zeb та Super Deluxe, перевірена трансмісія Shimano SLX.
Передні та задні шини Maxxis Double Down.
230-міліметрова стійка крапельниці з регульованим ходом.
Вбудоване сховище інструментів та флягоутримувач FidLock.
Купити Велосипед 27.5″-29″ Merida ONE-SIXTY 6000 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами
ХS
S
M
L
XL
Розміри покришок
29/27.5″
29/27.5″
29/27.5″
29/27.5″
29/27.5″
St Підсідельна труба Mm
400
410
425
445
470
Tt Верхня труба Mm
535
562
589
621
653
Cs Довжина пір’я Mm
434
434
434
438
438
Hta Кут рульової колонки Гр
64
64
64
64
64
Sta Кут підсідельної труби Гр
79
79
79
79
79
Bd Провис каретки Mm
7
7
7
27.5
27.5
Ht Висота рульової склянки Mm
95
95
95
105
120
Fl Довжина вилки Mm
581
581
581
581
581
R Річ Mm
415
442
470
498
525
S Стак Mm
615
615
615
625
638
Wb Колісна база Mm
1188
1215
1242
1275
1308
Sh Стендовер Mm
727
730
737
736
776
Таблиця розмірів
Розмір рами
XS
S
M
L
XL
Зріст, см
148-163
158-173
168-183
178-192
187-200
Діаметр коліс
29/27.5″
29/27.5″
29/27.5″
29/27.5″
29/27.5″
Технології Merida ONE-SIXTY 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.
MERIDA EXPERT eTRII, алюміній, 35 мм діаметр, 0° кут, 40 мм всі розміри
Рульова колонка
Acros ICR MERIDA INTEGRATED neck, Upper and lower IPS sealing
Сідло
MERIDA EXPERT SL; V-mount; incl. MERIDA minitool
Підседельна труба
MERIDA TEAM TR II, діаметр 34,9 мм, відступ 0 мм, всі розміри: ходовий підсідельний штир 30–230 мм
Затискач для сідла
MERIDA EXPERT
Рама та амортизатори
Класифікація Merida
Category 5: FR+DOWNHILL
Рама
ONE-SIXTY CF4 III
Розмір рами
XS, S, М, L, XL
Матеріал рами
Карбон
Тип підвіски
Двопідвіс
Бренд вилки
RockShox
Тип вилки
Повітряна
Вилка
Rock Shox Zeb Select, хід вилки 170 мм, конічний, зміщення вилки 44 мм
Колеса
Розмір коліс
27,5", 29"
Обід
MERIDA EXPERT TR II, передня втулка шириною 110х15 мм, задня втулка шириною 148×12 мм, внутрішня ширина 28 мм, матеріал: алюміній, готовий до безкамерного використання
Shimano TC500-B (пром), передня втулка 110×15 мм, 32 отвори для спиць / Shimano TC600-MS-B (пром), задня втулка шириною 148×12 мм, 32 отвори для спиць, Centerlock
Тип задньої втулки
Касетна
Камера
Ultralite-29/27.5 for XS/S/M Ultralite-29 for L/XL
Вісь
MERIDA EXPERT TR включаючи важіль знімний, шестигранний ключ 6/4 мм