Велосипед 28″ Merida Reacto Team 2024
Якщо вам достатньо лише найшвидшого велосипеда, то Reacto Team це те, що вам потрібно. Завдяки кільком перемогам у тестах та захопленим відгукам, REACTO TEAM є одним з лідерів ринку аерогонкових мотоциклів.
Поєднання аеродинамічно оптимізованої карбонової рами CF5 з кращими компонентами та компонентами Shimano, включаючи кабіну Vision Metron та колісну пару Vision з ободами висотою 60 мм, робить Reacto Team найбільш досконалим аеробайком.
Особливості:
- Легка карбонова рама Merida Reacto CF5 IV (близько 950 г для розміру M).
- 12-швидкісний Shimano Dura Ace Di2.
- Включає вимірювач потужності.
- Інтегрована кабіна FSA 5D ACR.
- Дискова колісна пара Vision Metron 60 SL Clincher з шинами Continental 5000s TR 28 мм.
- Карбоновий підсідельний штир Merida S-FLEX та технологія DISC COOLER.
Купити Велосипед 28 ” Merida Reacto Team 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
47 |
50 |
52 |
54 |
56 |
59 |
St Підсідельна труба Mm |
470 |
500 |
520 |
540 |
560 |
590 |
Tt Верхня труба Mm |
520 |
536 |
545 |
560 |
575 |
590 |
CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
R Річ Mm |
377 |
384 |
390 |
395 |
400 |
409 |
S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
WB Колісна база Mm |
985 |
983 |
990 |
990 |
999 |
1010 |
Sh Стендовер Mm |
746 |
771 |
792 |
810 |
826 |
853 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
156-164 |
162-170 |
168-178 |
174-185 |
182-190 |
188-195 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Reacto Team:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
S-FLEX
Підсідельний штир S-Flex забезпечує додатковий комфорт, поглинаючи вібрацію без шкоди для продуктивності. Таким чином, ви зможете довше залишатися на велосипеді!
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.
FLIP FLOP HEAD
Сідельний ремінь Flip Flop гарантує, що, незважаючи на оптимальну аеродинаміку, це не відбувається на шкоду адаптованості до гонщика. Випробування в аеродинамічній трубі завжди марні, якщо ви не можете зручно сидіти на велосипеді. Положення та кут сідла можна оптимально відрегулювати, не впливаючи на аеродинамічні властивості. Сідельний ремінь Flip Flop гарантує, що, незважаючи на оптимальну аеродинаміку, це не відбувається на шкоду адаптованості до гонщика. Випробування в аеродинамічній трубі завжди марні, якщо ви не можете зручно сидіти на велосипеді. Положення та кут сідла можна оптимально відрегулювати, не впливаючи на аеродинамічні властивості.