Велосипед 28″ Merida Scultura Team 2024
SCULTURA TEAM – це орієнтована на комфорт альтернатива аеровелосипед REACTO. Хоча нова SCULTURA багато чого навчилася у REACTO у плані аеродинаміки, ми доклали ще більше зусиль для зменшення ваги та вторгнення одного з найкомфортніших шосейних велосипедів у нашій лінійці.
Merida SCULTURA TEAM – новенький, швидкий і легкий шосейний байк! Така невелика вага досягається завдяки карбону, з якого складається рама та вилка велосипеда. Цей матеріал також відомий завдяки своїй пружності та здатності поглинання вібрацій.
Merida SCULTURA TEAM має колеса з діаметром 28″, який відрізняється кращим накатом і збереженням стійкості, і також обладнаний міцними ободами і втулками, якісними покришками. 24 передачі забезпечать можливість підбору необхідної швидкості та економії сил. Гальмівна система представлена моделлю Shimano Dura Ace. як позитивно позначається зовнішньому вигляді, а й зменшує загальну сприйнятливість до ушкоджень.
Особливості:
- Надлегка карбонова рама.
- Обода METRON 45 SL Clincher TL Disc з покришками Continental Grand Prix 5000S TR.
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura Team 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
Cs Довжина пір’я Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
Bd Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
S Стак Mm |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
Wb Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
153-165 |
162-170 |
168-178 |
174-185 |
182-190 |
188-195 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Team:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забеспечує оптимальну аеродинаміку, при економії в вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профіля.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.