Готовий до пригод будь-якого масштабу. SILEX 4000 – це новинка в нашій лінійці з рамою з вуглецевого волокна, що поєднує в собі легку раму та вилку з цінним обладнанням, таким як надзвичайно міцна 10-швидкісна трансмісія Shimano GRX з подвійною системою ланцюгів, що дозволяє долати будь-які підйоми. Міцні, готові до безкамерного використання шини Maxxis Rambler та геометрія, натхненна гірським велосипедом, забезпечують передбачуване та надійне зчеплення із землею, а якісний комплект обробки MERIDA забезпечує продуктивність без будь-якої помпи.
SILEX перетворює будь-яку поїздку на пригоду, незалежно від того, чи ви їдете в багатоденний гравійний велопохід, чи просто їдете цікавим маршрутом на роботу. Остання версія ґрунтується на успішних характеристиках оригінальної моделі SILEX, але додає ще більше можливостей для бездоріжжя завдяки зменшеному куту нахилу кермової труби та збільшеному кліренсу покришок до 700×45 мм або 42 мм із крилами.
Ми об’єднали впевнену керованість, натхненну гірським велосипедом, з універсальністю для будь-якої поверхні, щоб велосипед був надзвичайно стабільним з багажем, але водночас швидким та веселим, коли ви сильніше тиснете на педалі. Завдяки варіантам карбонових та алюмінієвих рам, SILEX може задовольнити будь-який бюджет, і всі вони мають багато точок кріплення, багажники та інші особливості, які так добре поєднуються з цим універсальним велосипедом з кермом бараном.
Ми додали нашу витончену систему внутрішньої прокладки гідроліній та тросів WIRE PORT для ідеального зовнішнього вигляду та зменшення кількості кабелів, які можуть заплутатися у сумці на кермі, а карбонова вилка, яка використовується на всіх моделях, тепер має більше кріплень для вантажу та внутрішню прокладку для динамо. втулки. Завдяки можливості використання 1х або 2х трансмісій, ви можете вибрати трансмісію відповідно до завдань, що стоять перед вами або вашими особистими уподобаннями, відкриваючи світ можливостей для вас і вашого SILEX.
Особливості:
Повністю карбонова рама із заниженим нижнім пір’ям для кліренсу 700×45 мм.
Кілька точок кріплення для клітин, сумок та крил.
WIRE PORT Внутрішня прокладка кабелю для акуратного зовнішнього вигляду та фіксації сумки без потертостей
Карбонова вилка з точками кріплення вантажу та напрямними для втулки динамо-машини.
Розслаблений кут нахилу голови та геометрія у стилі MTB для стійкості на бездоріжжі.
Shimano GRX 2×10-швидкісна гравійна група
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 4000 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами
XS
S
M
L
XL
Розміри покришок
28″
28″
28″
28″
28″
Розмір рами (сантиметр)
44
47
50
53
56
St Підсідельна труба Mm
440
470
500
530
560
Tt Верхня труба Mm
550
565
580
600
620
Cs Довжина пір’я Mm
430
430
430
430
430
Hta Кут рульової колонки Гр
69.5
69.5
69.5
69.5
69.5
Sta Кут підсідельної труби Гр
74.5
74.5
74.5
74.5
74.5
Bd Провис каретки Mm
75
75
75
75
75
Ht Висота рульової склянки Mm
130
150
170
190
210
Fl Довжина вилки Mm
415
415
415
415
415
R Річ Mm
390
402
412
426
441
S Стак Mm
570
588
607
626
645
Wb Колісна база Mm
1048
1065
1082
1104
1126
Sh Стендовер Mm
744
771
798
825
852
Таблиця розмірів
Розмір рами
XS
S
M
L
XL
Зріст, см
160-173
170-178
176-184
182-190
188-196
Діаметр коліс
28″
28″
28″
28″
28″
Технології Merida Silex 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 ГОТОВИЙ
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS
Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. По-перше, вуглеволокно, з якого складається рама, укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню без складок, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.
F-МОУНТ
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
JY D981SB, передня втулка шириною 100×12 мм, 32 отвори для спиць, Centerlock / JY D872SB, задня втулка шириною 142×12 мм, 32 отвори для спиць, Centerlock
Тип задньої втулки
Касетна
Вісь задня
MERIDA EXPERT TR, включаючи важіль знімний, шестигранний ключ 6/4 мм