Велосипед 28″ Merida Silex 8000 2024
Кожен ставив собі питання, що знаходиться за цим горизонтом? SILEX 8000 – ідеальний спосіб це з’ясувати. Наші неймовірно позашляхові карбонові рама, вилка та надійна алюмінієва колісна пара Easton EC70 AX створюють високопродуктивну, але чудову машину для гравійних пригод. Вирушаєте ви в незвідане або досліджуєте своє заднє подвір’я, наше поєднання універсальності з кількома кріпленнями та впевненою керованістю, натхненною гірським велосипедом, допоможе вам.
SILEX перетворює будь-яку поїздку на пригоду, чи то багатоденна поїздка на гравійному велосипеді, чи просто веселий маршрут на роботу.
Остання версія спирається на родовід оригінального SILEX, що переміг у тестах, але додає ще більше позашляхових можливостей завдяки меншому куту нахилу рульової колонки і збільшеному кліренсу шин до 700×45 мм або навіть 42 мм з крилами. Ми об’єднали впевнену керованість, властиву гірському велосипеду, з універсальністю на будь-якій поверхні, тому він абсолютно стабільний при завантаженні багажу, але при цьому залишається швидким і веселим, коли ви опускаєте молот.
Завдяки варіантам карбонової та алюмінієвої рами SILEX знайдеться на будь-який бюджет, але всі вони мають спільні точки кріплення, стійки крил та інші функції, які добре підходять для цієї універсальної машини з відкидною балкою. Ми додали витончену прокладку кабелю WIRE PORT для покращення зовнішнього вигляду (і менше кабелів, які потрібно зачепити за допомогою сумки на кермі), а вилка з вуглецевого волокна, що використовується на всіх моделях, тепер має більше кріплень для вантажу, а також внутрішню прокладку для втулки динамо-машини.
Завдяки можливості використовувати трансмісію 1x або 2x ви можете вибрати передачу відповідно до поставленого завдання або своїх особистих уподобань, відкриваючи світ можливостей для вас і вашого SILEX.
Особливості:
- Повністю карбонова рама із заниженим нижнім пером для кліренсу 700×45 мм.
- Кілька точок кріплення для каркасів, сумок та крил.
- Внутрішня прокладка кабелю WIRE PORT для акуратного зовнішнього вигляду та кріплення сумки без потертостей.
- Карбонова вилка з точками кріплення вантажу та прокладкою для втулки динамо-машини.
- Розслаблений кут нахилу голови та геометрія в стилі MTB для їзди бездоріжжям.
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 8000 2024 по хорошій ціні у нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
R Річ Mm |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
S Стак Mm |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
Wb Колісна база Mm |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
Sh Стендовер Mm |
744 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 ГОТОВИЙ
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS

Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. По-перше, вуглеволокно, з якого складається рама, укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню без складок, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
F-МОУНТ
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.