Велосипед 28″ Merida SILEX 4000 2023
Дозволить здійснювати довгі і активні поїздки за містом.
Велосипед Merida швидкий, надійний, легкий і універсальний. Велосипеди Silex створені для підкорення практично будь – яких доріг-від рівних асфальтових до лісових стежок і розбитих грунтовок. Всі велосипеди Silex мають подовжену верхню трубу рами, але при цьому укомплектовані коротким виносом, що в поєднанні з високим рульовим стаканом і низьким стендовером робить посадку набагато більш зручною, ніж на звичайному шосейнику.
Велосипед має великі зазори як в рамі, так і в вилці, на колесах встановлені напівсліки Maxxis із захистом від проколів шириною 35 мм, але можлива установка покришок шириною до 44 мм (або ж можна поставити колеса 650b з шириною 2.2), самі колеса оснащені промпідшипниками і 12-міліметровими осями для більшої жорсткості і легкого і швидкого зняття/установки.
Рама і вилка велосипеда SILEX CF2 зроблені з карбонового волокна, вилка з конічним штоком. Перемикання здійснюється за допомогою групи обладнання Shimano GRX 400, за швидку і плавну зупинку велосипеда відповідають так само дискові гідравлічні гальма Shimano GRX з дисками на 160 мм під Centerlock.
Особливість:
ДВА ВАРІАНТИ
Ми пропонуємо наш SILEX в двох варіантах. Класичний SILEX з колесами 700С стане ідеальним байком для тих, хто любить гладкі дороги, лісові стежки і гравійні маршрути, а більш агресивний SILEX+ готовий кинути виклик набагато більш жорсткому рельєфу завдяки колесам 650B з покришками 45 мм.
Вибір за Вами, обидва велосипеди засновані на одній і тій же рамі, а колеса згодом легко замінити.
БІЛЬШЕ, ЯК СТАНДАРТ
У стандартній комплектації SILEX покришки 700x38C, а у SILEX+ – 650bx45c. максимальний розмір покришок для коліс 700с становить 42 мм (Дорожній профіль), а для коліс 650B – до 50 мм, з дорожнім профілем, на карбонових велосипедах і до 42 мм на алюмінієвих.
РАМА SILEX CF2
Карбонова рама CF2 з високою “гравійної” геометрією і плавним управлінням. Конічний рульовий стакан і 12-міліметрові осі коліс для жорсткості і точності управління. Внутрішня проводка, каретка BB386.
ПОВНА ЗАГРУЗКА
Відповідно до ідеї універсального велосипеда, на якому можна відправитися куди завгодно, для SILEX ми випускаємо широкий асортимент багажних сумок і аксесуарів: сумки на раму, великі підсідельні сумки.
Кріплення для крил на рамі і вилки дозволяють швидко підготувати велосипед до зимових тренувань, поїздок по місту і туризму.
ПРОСТОТА ПЕРЕМИКАННЯ
Більшість моделей SILEX оснащені трансмісією 1х-простий, з невеликою вагою і мінімальною кількістю рухомих частин. У порівнянні, Трансмісія 1х відповідає 98% діапазону шатунів “компакт” 50-34 з касетою 11-32.
ОСТАННІ ТЕХНОЛОГІЇ
12-міліметрові осі забезпечують максимальну жорсткість, роблячи установку колеса максимально точною і допомагаючи уникнути додаткової настройки.
Кріплення гальма Flat Mount на нижньому пере дозволяє краще розподіляти гальмівні зусилля і захищає гальмо всередині заднього трикутника.
Технологія Disc Cooler відводить тепло завдяки фрезерованому радіатора, що особливо важливо при їзді з повним завантаженням.
КАРБОН АБО АЛЮМІНІЙ
Легкий карбон або елегантний алюміній. Основні відмінності, крім, власне, матеріалу: карбонова рама має меншу вагу і обладнана інтегрованим затискачем підсідельного штиря для зниження турбулентності в районі верхньої труби.
Купити Велосипед Merida SILEX 4000 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
50 |
53 |
56 |
St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
548 |
564 |
580 |
600 |
620 |
CS Довжина пір’їв Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
71 |
71 |
71 |
71 |
71 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
74 |
74 |
BD Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
160 |
180 |
200 |
220 |
240 |
Fl Довжина вилки Mm |
398 |
398 |
398 |
398 |
398 |
R Річ Mm |
379 |
390 |
400 |
415 |
430 |
S Стак |
588 |
607 |
626 |
645 |
664 |
WB Колісна база Mm |
1027 |
1044 |
1061 |
1082 |
1104 |
Sh Стендовер Mm |
706 |
736 |
765 |
794 |
822 |
Зріст См |
160-166 |
167-173 |
174-180 |
181-187 |
188-200 |
Технології Merida Silex 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність кермового керування життєво важлива для безпечного та впевненого керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Більший діаметр гарнітури внизу у поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть покладати на кермову колонку, і все це без зайвої ваги. Він дозволяє легко встановлювати конічні вилки та забезпечує точне та впевнене кермо.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON – це особливий вид вуглецевого волокна, в якому ми додаємо дуже маленькі наночастки в смолу, яка пов’язує окремі вуглецеві волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити удароміцність готового вуглецевого волокна на 40%, що дозволяє нам створювати міцніші та легші композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеда.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладки. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, надає чистого та акуратного вигляду і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він зарекомендував себе як основний вибір, коли на порядку денному стоїть максимальна продуктивність. Маючи це на увазі, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, акумулятор та інші невеликі налаштування, які потрібні системі.
AWS
Це метод, який ми використовуємо для виробництва наших рам із вуглецевого волокна. По-перше, вуглеволокно, з якого складається рама, укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню без складок, видаляючи будь-які порожнечі між шарами вуглецю, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого виходить міцніша і легка рама.
F-MOUNT
Можливість перетворити свій велосипед на всепогодний приміський автомобіль з бризковиками та іншими пристроями може бути справжнім плюсом, особливо при регулярній їзді мокрими і, можливо, брудними дорогами і трасами. Для полегшення встановлення деякі наші велосипеди обладнані F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення для фурнітури роблять додавання бризковиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризковики.
C-MOUNT
Подібно до нашого F-MOUNT, де різні точки кріплення для крил є частиною пропозиції рами, велосипеди, обладнані C-MOUNT, мають вже вбудовані точки кріплення для заднього багажника, що робить установку швидкою, простою та надійною. C-MOUNTS – це додаткова функція, яка підвищує повсякденну універсальність, збільшуючи вантажопідйомність вашого велосипеда, що ідеально підходить для поїздок на роботу та за покупками. Зауважте, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні задні багажники.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах з вуглецевого волокна, є ребристим елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним супортом і рамою. Алюмінієва деталь допомагає відводити тепло від гальмівної системи та швидко відводить його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках та при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАЖИМ
Коли на рахунку кожна секунда, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором під час перемоги або поразки, тому ми дивимося на кожен аспект наших оправ, щоб зробити їх максимально гладкими. Використовуючи затискний механізм підсідальної стійки, який фіксує стійку за допомогою клина всередині самої рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійки, роблячи раму аеродинамічнішою, а також краще виглядає.